fredag, august 14, 2009

The One with The Perfect Day in my life (Birthday surprice)

Jeg spammer lige lidt i dag, da jeg ikke har været ved computeren de sidste par dage.
Heldigvis er grunden for dette helt fantastisk.

I går skulle jeg mødes med et par søde veninder for lidt lækker middag. Men i stedet blev jeg overrasket med en tur i Tivoli, hvor der ventede lækre kager og masser af forlystelser.
Efterfølgende gik turen til mit y n d l i n g s spisested i hele København - Halifax, hvor flere af vigtige og skønne mennesker i mit liv sad og ventede.
Efter den lækre middag tog vi i Nyhavn, som var fyldt med brandmænd og vi afsluttede aften med at tage på Den Glade Gris og drikke os i hegnet til Live Musik.

Så hvad kan jeg sige - andet end jeg ikke kan huske, hvornår jeg sidst har haft det så sjovt og følt mig så meget tilpas værende mig.
Fantastisksmukdejligskønfjolletunderholdendesjovperfekt dag.

Bedste fødselsdag nogensinde (som i øvrigt rigtig er her på søndag).

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails