tirsdag, august 11, 2009

The One with New Dress and Moth in the Corner



Købte denne lækre silke kjole i RUDE i dag. En butik jeg desværre aldrig har bevæget mig ned i, men som jeg nu i stedet vil tilbede. Alt var tonse billigt pga. udsalg og der var så mange lækre sager. Det lykkedes mig at nøjesmed den og jeg er forelsket.
Men lige så lykkelig jeg er over mit nye køb (290 kr), lige så dybt ulykkelig er jeg over den satans natsværmer der a b s o l u t nægter (Læs: NÆGTER) at forlade mit værelse igen. Og var det så bare en alm. størrelse natsværmer, men nej, den skal selvfølgelig være koloenorm og gider nogen komme til undsætning ?
Næh. Så her vil jeg sidde.. i mit lille hjørne og stirre den væk, mens jeg trøster mig selv med lidt skildpadde is.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails