lørdag, august 08, 2009

The One with a Little Catwalk

På trods af at jeg i skrivende stund (og hele ugen) har befundet mig i Sønderjylland, er CPH fashionweek ikke gået min næse fuldstændig forbi. Og selvom at jeg kniber en lille tåre over ikke at kunne komme til Topshops Fashionweek, har jeg mandet mig om og prøvet at holde mig opdateret på Copenhagenfashionweek TV !
Derfor har jeg knyttet et par stikord til de shows jeg fandt interessante og tillagt mine yndlings outfits fra catwalken

mbyM
Sort && sarte farver (rosa, fersken, creme, mint, lyserød), guld
Sorte blonder, satin, silke, tunge accessories (chunky armbånd, store øreringe), detaljer, pailletter





Mads Nørgaard
Punk møder stil møder old school. Polkadots and stripes
+ pailletter + denim
t-shirts med tekst
men øv hvor er de modeller tynde ! og meget korte paillet kjoler





Stine Goya
Milde, sarte farver (Grå, koral, fersken, gullig-lyserød, enkelte lilla indslag, grøn, lys grå) sort. Guddommeligt, flyvsk + stilet. Afslappet, lag på lag. Firkanter. løstsiddende. Suit Up (bukserbukserbukser)
men GUD hvor er jeg træt af Medina !








Bruuns Bazar
Silke, see-through, flyvsk/løstsiddende, blomstret, hvidt kontorbukser, suit up vs sex, sort-hvid, orange





ALTIALT indtilvidere
Meget stilet, meget sarte farver. Løstsiddende tøj i lækre materialer. Meget maskulint med kontorbukser og blazer.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails