torsdag, maj 21, 2009

The One with summer shopamok

Jeg er desværre alt for sølle til at opdatere denne blog ordenligt.. Det sker kun når jeg virkelig har noget på hjertet.
Og endnu en gang er mit hjerte fyldt med SKO og KJOLER (Can you blame me ?)

Købte en rigtig lækker cardigan fra Global Funk. Havde godt nok haft kig på den kendte fra Second Female (den laaange lysegrå, der hænger og slasker), men måtte lidt erkende at den sidde lidt mærkeligt på røven ? Så fandt en look-a-like fra Global Funk som var super lækker i kvaliteten og sad perfekt. Mums. og så 30 % rabat, say whaaat ? Så endnu en gang måtte dankortet hives frem. Eller nærmere sagt var det faktisk kærestens dankort :D
I går fik jeg købt nye SNEAKS. Lidt på tide.

Valget stod mellem disse to par fra Ed Hardy, da dem jeg allerhelst ville have mindst kunne fåes i str. 41.








High-rise vandt.
Turen gik derefter til Samsøe Samsøe, uendeligt farligt, som i på en skala på 1-10 = sindssygt farlig ! Deres nye kollektion er fyldt med smukke kjoler, smarte toppe og lækre shorts.. Suk.. Bl.a. er min forelskelse faldet på disse to kjoler

Håret må snart klippes. Leger lidt med ideen om at få lavet etager i det, så mine krøller kommer frem og så få lavet tykt pandehår igen.. men iih det er svært.
Til Designer Forum var gevinsten vist lidt større for kæresten end for mig.
Ny Vinterjakke fra Modström, D&G trusser, lækker sweatshirt fra True, 2 stks t-shirts fra GioGoi.. det var vist det.. Til kæresten var adskillige lækre sweatre + chinos og t-shirts.
mmh. Mums.

2 kommentarer:

Lotte sagde ...

Er vild med dit valg af Ed hardy sneaks - de er intet mindre end fab!
/L

Sundancekid sagde ...

# Lotte,

Tak ! Er også ret så vild med dem. Havde mange problemmer med at skaffe high-rise, men efter en måned modtog jeg dem endelig og de er fantastiske <3

De er bestilt hos white-n-black, men de er desværre lige gået konkurs :/

Related Posts with Thumbnails