fredag, februar 27, 2009

The One with Fastelavn & SATC



FASTELAVN var stor stor succes.
Blev hvid tiger (suk, ja, de findes altså) og vandt bedste kostume (YAY).
Brugte gaffatape til alle striberne, ørerne og halen.
2 x spraydåser med semi permanent hårfarve - som til stor overraskelse og glæde var muligt at vaske ud efter 2 x shampoo og et par timer med hårkur. Så nu er mit hår tilbage til sit dejlige bløde, mørke jeg.
Men har stadig to mere kostume fester der venter, så planlægger med Patrick at lave Bamse/Kylling eller Kaj/Andrea kostumer. Stort projekt.
Eller hvad med Jack fra Nightmare Before Christmas ? Fik et super tip: tag et sort-hvid jakkesæt på og skaf en stor rislampe, fjern metalpindende og tegn sorte øjne og den store mund på og tag den på hovedet ! :D super fedt.




SEX & THE CITY AFTEN
Forsøger at planlægge den fuldendte SATC aften med Cosmopolitans, flotte kjoler, stilletter og så ellers bare SATC The Movie ! Men hvad skal der ellers til for at gøre sådan en aften perfekt ?
Må hellere få set et par afsnit, så jeg har bedre styr på hele affæren.
FLYBILLETTER
Argh for en jungel af alt for dyre billetter og alt for kort tid ! Tager til Wien med pigerne i næste måned, ned for at arbejde på en geologi konference. Bliver super fedt, har aldrig været i byen før..okaj har aldrig været i landet før, så det bliver super fedt. Plus min bror kommer op fra Slovenien og besøger mig mens jeg er der.
Derudover kigger jeg også på billetter til Frankrig til sommer. 10 dage i Sydfrankrigs bagende sol med geologerne og strandløverne bliver super fedt ! Og så shoppe tur til Barcelona !
Man kan faktisk blive afhængig af at spise hjemmebagte boller ! Men det er vel egentlig ikke nogen overraskelse. Bager vildt for tiden. I går var jeg til store bage kage dag, da de sku bruge kage til 140 mennesker til weekendens Symposium (Geologi konference). Super hygge og meget spontane, men lækre kager. for 300 kroner fik vi bikset 15 kager sammen af al verdens arter. Øv man ikke kunne få lov til at spise dem også :D Haha !
Top opskrift for tiden der bare må prøves ! Fødselsdags boller fra Amo melets bagside. De er så fine, men undlad at bruge alt melet, så bliver de meget mere lette og lækre. Er også lækre med en masse gul
erød i, giver skøn konsistens uden at smagen er bedøvende. Ellers er det også lækkert med lidt vanilje eller kanel i.
SENESTE KØB
Har slet ikke haft penge nok til at købe det store på det sidste, pga. flybilletterne. Men seneste køb er en super fed ASOS halskæde (der kommer billede) - sort stor stjerne fyldt med simili sten. Låååve it. Købte Michael et par røde All Stars forleden. Det har han været ellevild efter i længere tid. Sorte pumps fra H&M, da jeg sku bruge nogen hurtigt og pengene var små. Av de gør ondt, men nøj hvor er de fine og enkle.
Fandt endelig nogle af de Tatty Devine smykker jeg er så vilde med på Trendsales, men blev snydt i handlen så fik aldrig øreringene :( rigtig øv, men så må jeg jo bare give fuld pris for dem !


Her ses ASOS halskæden, mine fine Zarah Voigt øreringe i pink og guld og min desværre nu ødelagte sløjfe hårbøjle && et af mine elskede halstørklæder :D
Her mine svale øreringe fra Tatty Devine, som jeg endte med at købe i butikken. Elsker dem

1 kommentarer:

Dagmar sagde ...

dit kostume er super flot!

Related Posts with Thumbnails