lørdag, januar 31, 2009

The One With The Plexi Jewlery


Long time, No see.
Hvor finder man tid til mode og stil i en hverdag fyldt op med universitet, arbejde og en masse flytterod ?
Nu er jeg flyttet på kollegie (equals more money for me :D) og har endelig kunne indrette en lejlighed med mine helt egne ting - hvilket dog har en vis effekt på min pengepung. Må snarest få taget billeder !
Ellers er min nye besættelse alt i plexi. Det er alt fra plexiboxe, køkkenrulleholdere i akryl, lamper - men især smykker. Tatty Devine, Zarah Voigt er bl.a. to fantastiske designere indenfor området, og somme tider kan man være heldig at finde lidt på ASOS.
Højst på min ønske liste er en navne halskæde fra Tatty Devine. Hvad med en hjerte-slikpind som set på Katy Perry ? Også Tatty Devine, eller hendes karat med heste foran ?
Faktisk er det næsten det der fylder mine ønsker i øjeblikket oven i min nye besættelse med orkideer.
Har jo i længere tid været igang med et større hårbøjle projekt. Seneste er med orkideer og slør på, men tror jeg er ved at køre lidt tør i det. Synes det er for mainstream nu, og så går det sjove lidt af det. Tror jeg vil ud og købe noget spraymaling så jeg kan gøre mit skab en smule sjovere, i nogle fede og glade farver !
På idé skiven ligger der altså i øjeblikket: I N D R E T N I N G ! (skabe, blomster, plakater, borde, køkkenredskaber..........)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails