fredag, oktober 17, 2008

The One with Storage


OPBEVARINGS MIDLER
what to do.

Make-up'en ligger og flyder over hele bordet, blyanter og kuglepenne i et vivar, skabets bund fyld med sko hulter til bulter og pakker med bind der ligger og pynter hist og her på toilettet ?

Ej ! Det holder altså ikke. Men er det ikke også lidt kedeligt, at pakke alting ned i kasser ?
Hjemme hos mig har den vigtigste Make-up fået sig den fineste pung..og resten er stavlet sammen i en kasse med alle mine cremer og hvad dertil hører.

Blyanterne er stoppet ned i et hjemmelavet krus fra keramik. så mangler vi bare skoene og bindene.

Skoene ved jeg allerede godt hvad der skal ske med. Har fundet den perfekte (og smarteste, flotteste, fedeste) løsning. Skoæsker. og de findes i de lækreste varianter.











Og sådan nogle fine elsker kan jo faktisk bruges til uendeligt mange former for opbevaring. Men her kommer det studerende op i mig igen. 170 kroner.. for en pap æske med lidt farve på ?

ØV ! siger jeg bare. Dét må kunne gøres billigere - Kreative Sara - Her kommer jeg !

tænke tænke. Form som en mælkekarton (evt. de andre er også vældig fine) noget solidt pap - karton måske? Og celofan. Og så lime noget flot gavepapir eller bogpapir på.

Det må jeg lige tegne nogle skabeloner for..

&& nu vi er ved indretning. Piv jeg har set den her lækre firearmet lysestage i neonpink plast. Og kan bare ikke huske hvor. Men derudover synes jeg, at retro tapet og wallsticker er pokkers hot.
Et Rensdyr hoved som knage i entréen ?
Flotte puder med print på ?
En voddoo knivholder ?
En popkorn skål ?
Krøllede porcelæns plastikrus wannabes ?
Alt sammen lækkert.


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails