tirsdag, oktober 14, 2008

The One with the Sneakers


Wauw. Hvor er min krop bare smadret i dag. Hver eneste muskel i min ryg har bestemt sig for at modarbejde mig i dag.

Havde ikke fået lukket døren ud til trappen ordentligt i nat. Vågnede klokken 3 fordi der var larm derude, og præcis som elevatoren nåede 5. sal fik jeg smækket døren i. Fik vild paranoia. Hvorfor render folk rundt i opgangen på den tid en mandag nat ? Hmmm.. Men den blev lukket og kort efter blev mine øjne også.
Er på arbejde i dag. Sidder i skjul og skriver rapport i et håbløst forsøg på faktisk at få lavet noget eksamens læsning.

SNEAKERS. Ååh sneakers sneakers sneakers. Jeg må nok indrømme at jeg er en sneakers låver. Jeg ved ikke noget bedre end at hoppe rundt i flotte, fede, flade & behagelige sko <3 Stiletter er flotte, men av :(
Må arbejde på en billede optimering. I aften må jeg få Photoshop op og køre igen. Alt andet ville være useriøst.

SOAPS. Uha uha. Serie-tirsdag. Derhjemme venter Gossip Girl, How I met your mother, Heroes og overraskende nok, stadig et Supernatural. Men nej Sara ! Du skal læse !
piv.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails