tirsdag, oktober 14, 2008

The One with Britney love And T-shirts



My God I Love Britney.
Ja okaj. det er en smule kikset, men det er super lækker musik.
Mmh fik sovet dejligt længe. Stadig drænet for energi, ved ikke lige hvad der sker. Der er små fremskridt med geologien, men det er ikke helt tosset.

Og så var der Brunch i Fields med dobbelt op på pandekager MUMS :D I'd do it again ;)
Sad igår og kiggede på T-shirts. Tror der går længe før end jeg kommer over seje t-shirts med anderledes print. Derimod ligger jeg i strid med hue indkøb. Vil så gerne ha varme ører. Men kan så godt lide at have hestehale. Og kan ikke lide at have elektrisk hår. Uha det er umuligt at finde en ordentlig hue :( [I wan't a piece of you]

især fordi jeg prøver at undgå lilla fremover. Jeg har erkendt overfor mig selv at mit forhold til lilla var gået over og blevet et mindre misbrug. Og jeg er generelt ikke nær så flittig med grå og koral som jeg gerne vil være.
Hvorfor er det at hver gang jeg er i H&M overraskes jeg over, hvor fede accessories der er til børn ? Hello Kitty er da en lille puttemus. Har den dejligste bamse stående på hylden, en prinsesse Kitty :D Sååå fin !
Ellers lyder mit nye projekt umiddelbart på at indfange efteråret på et par billeder !

men fra weekenden af stjæler forældrene kameraet og lige så snart de kommer hjem tager Mic til NY.. også med mit kamera. Snøft. Så nu ska jeg finde nogen andres kamera at snuppe :P Livet er hårdt ^^


Living legend

You can look but don't touch
'Cause I'm Cold as fire, baby
Hot as ice
If you've ever been to heaven,
This is twice as nice

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails