søndag, januar 03, 2010

Udsalg

Det har faktisk lykkedes mig at begrænse mit Udsalgs mania. Men okaj. Har så heller ingen penge.
Jeg fandt som tidligere nævnt min nytårskjole nedsat til 350 kr og så var jeg egentlig glad :)
Michael gik til gengæld lidt mere amok. I Cheap Monday fandt han skjorte og bukser til ingen penge (så lidt penge at det nærmest blev kastet i nakken på en billigt). Men til gengæld fandt han i Selected Homme et jakkesæt med 50 % rabat. Så bukser og jakke for 450 kr, plus to skjorter for 500. Så må sige at vi begge så ret så lækre ud til Nytår - helt uden at have brugt svimlende mange penge. && Sorry for at han ser lidt trist ud. Han var virkelig træt og har ingen billeder af ham i jakkesættet fra nytårsaften. Nogen der sagde meget meget fuld ?

Men hvad kunne jeg så egentlig godt bruge ved udsalg ?
  • Et par matte, sorte wetlook leggins (HVOR???????????)
  • Hvide t-shirts med print/stort billede på
  • En sweatshirt/striksweater
  • Undertøj
  • Sjove sokker





0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails