søndag, januar 03, 2010

Farvel 2009

2009 var et godt år. Min blog stammer godt nok fra 2008 - men det var først i 2009 jeg rigtig fandt interesse for den.
2009 var året, hvor jeg færdiggjorde mit første år af geologi, året jeg stoppede med at arbejde hos TDC, året jeg fik nogle fantastiske venner, året jeg brød med den person der betød allermest for mig i verden, og året hvor jeg fandt sammen med ham igen. 2009 var året, hvor mit kamera begyndte at falde fra hinanden, klædeskabet begyndte at blive proppet, DIY projekter begyndte at blive store, Plexismykker begyndte at være overalt, året hvor farverne fandt deres plads i mit hjerte, året hvor jeg flyttede på kollegie, året hvor jeg slog flest planter ihjel, året hvor jeg genopdagede hvor fantastisk Dooleys er. 2009 var virkelig et dejligt og fantastisk år. Jeg har haft utroligt mange oplevelser og virkelig godt selskab på vejen.
2009 var dog også året, hvor jeg var nødt til at finde ud af, hvilken person jeg gerne ville være - om det stadig fulgte de gamle idealer i mit hovede, eller om jeg måtte til at lave et nyt billede. Når det kom til det hele, var jeg vist egentlig nogenlunde tilfreds med hvem jeg var. Det er jo trods alt..den jeg er..

Årets bedste koncertoplevelse: Carpark North i Vega, intimt og fantastisk - vs. Britney i Parken.
Årets bedste rejse: Jeg kan ikke rigtig vælge. Wien var fantastisk men hårdt. Spanien var nu også skøn. I 2010 venter: Wien (igen, ja), Island og Norge - evt. Frankrig til Nytår.
Årets bedste køb: Min Rude kjole / Mine Topshop støvler / Min Levis ternede skjorte...argh kan ikke vælge.
Årets værste køb: Tror heldigvis ikke jeg har et værste køb.. i så fald jeg har valgt at ignorere det meget fint :D
Årets bedste hit(s): Mads Langer og Selvmors album har kørt meget rundt. Men derudover stadig Nordstrøms For Himlens Skyld / One Republics All the right moves / The Useds Burning down the house
Årets bedste biograffilm: Inglourios Bastards / Avatar.. ved det ikke rigtig.. Terminator Salvation var jeg også ret glad for.
Årets bedste mad: Kylling med flødetomat sauce..mmmmh....
Årets største forandring: Min tilgang til nye mennesker, eller mennesker der generelt ikke kender mig. Udfordre mig selv.
Årets bedste oplevelse(r): Der er mange kan ikke vælge.
Årets dårligste oplevelse(r): Er jeg slet ikke i tvivl om, hvad er.
Årets pengesluger: Michael. Ja okaj.. Måske dårlig joke. Men han er min egen personlige økonomiske krise.
Årets nytårsfortsæt: Jeg går ikke rigtig ind for nytårsfortsæt. Men hvis det endelig skulle være, ville jeg gerne skære ned på sukker og cola i hverdagene og nøjes med det kun i weekenden. Det er nærmest det eneste område min disciplin for 10 heste slår fejl.

Photobucket

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails