fredag, september 17, 2010

Fake it to you make it baby


Havde en uendelighedsdag i går. Efter ingen søvn pga. en hyperkat der kan løbe på vægge sku jeg tidligt op og til mit datalogi kursus. Men selvfølgelig sku jeg også vågne med ondt i hals og hovedet og alt for meget snot. Jeg er sådan en charmer. I forsøg på at tylle så meget kakao jeg kunne inden jeg sku ud af døren, blev jeg afbrudt af katten (der igen var vågen og rastløs) som smadrede min potteplante.
Men så gik alt bare galt derfra (det gjorde det jo tydeligvis ikke på forhånd)
Fattede bjælde i datalogi. b j æ l d e.
og så fandt jeg ud af at deadlinen for ansøgning til udvekslingsophold var ja. Dagen før. Og så spredte panikken sig bare. Jeg ville nemlig meget gerne ansøge om at komme afsted til Canada. Det lykkedes mig dog at få lov til at sende min ansøgning - så længe det var inden midnat.
Normalt er deadlinen omkring 1. oktober. Sidste år var det 15. oktober. I år var det så..15. september. Så var totalt uforberedt. Havde ingen papirer klar så stressede hele dagen, stadig med influenza og manglende søvn for at få det hele på plads.
Men det lykkedes.

så.
KRYDS FINGRE FOR AT JEG KOMMER TIL CANADA :D

I dag skal jeg til fest i Diamanten. Så pudderdåsen og mascararen har gjort sit job for at jeg ikke skulle se alt for syg ud. Ovenover er resultatet :D

Bye Babes.

3 kommentarer:

Lea sagde ...

Åh, der er bare ikke noget værre en at have en dag som bare er pis og hvor alt går galt.
Og kender godt det med katten - når min dame er ovre at vente på at jeg vågner, hopper hun fra vindueskarmen og ned på min mave/bryst/ansigt fordi hun ved at det virker - hun er sgu lidt af en satan...:p

Og jeg krydser alt hvad jeg kan for at du kommer afsted!
Hvornår får du svar?

Lea sagde ...

Og go' bedring i øvrigt ;)

Sundancekid sagde ...

Synes godt nok den kat er strid til tider. Men i dag er han helt modsat og en rigtig puttemus. Det er dejlig.
Og tak :D får først svar engang i december-januar. Men har lige fået mail om at min ansøgning er modtaget. Kæmpe lettelse !! så nu må jeg bare håbe på at også få en plads !

og taaak. Satser kraftigt på at være rask inden der er gået 4 timer. ja okaj. Måske lige lovlig optimistisk :D

Related Posts with Thumbnails