onsdag, august 18, 2010

Pimp My Bike

FØR:

Photobucket

I MELLEMTIDEN:

Photobucket


EFTER:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Forleden kom jeg frem til at min cykel godt kunne trænge til en opfriskning efter at have transporteret mig rundt i Københavns gader de sidste 6 år.
Dette er resultatet. Hold kæft man det er svært at lave en fin, sirlig skrift med pensel.. Dét må jeg lige arbejde på...
Er meget spændt på, hvordan den klarer vand og skidt.
Jeg brugte 150 kr på spraymaling (en mat sort og en blank guld) og ellers bare pudset den helt op med klude, WD40 (skidtfjerner) og olie til at forkæle kæde og hjul.

P.S.
Sorry for den mærkelige placering i min stue. Men med monsunen udendørs var der ikke lige så mange muligheder.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails