tirsdag, august 10, 2010

Now let me show you my home

(nu med video der virker)

SÅ er jeg endelig kommet langt nok derhjemme (og efter en heftig rengøring..sådan er det jo ikke at være hjemme i en måned) til at jeg føler jeg kan vise lidt frem. Køkkenet venter jeg dog med. Men det her er den fine lille lejlighed ved søerne på Østerbro som jeg har forelsket mig noget så meget i.
&& Ja. Mit soveværelse er STADIG raspgult.. Burde snart tage mig sammen og få det malet hvidt :)






Denne her hylde fik jeg malet færdig for nogle ugers tid siden, men har stadig ikke fundet et sted at hænge den op - forslag ?

Og så bruger jeg lige det her billede igen. Begge ting er fra samme genbrugsforretning (Ryesgade) og jeg synes simpelt hen det er blevet mægtig fint.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails