onsdag, august 18, 2010

I wanna chill her paradise tree


Min eller ganske udemærket L'Oreal Mineral pudder er begyndt at give mig en irriterende allerisk reaktion når jeg bruger den (på trods af at jeg har brugt den de sidste 3 år), så nu har jeg været ude (læs: surfet på nettet) og finde en ny. Jeg har læst en masse godt om mærket Lily Lolo. Så skyndte mig ind på deres side, hvor jeg blev mødt af nogle fine priser så jeg kastede en pudder og en pensel og en finish pudder (jeg har iiiingen idé om forskellene!!!) i indkøbsvognen og strøg til betaling.
Desværre kunne jeg ikke få det tilsendt til Danmark.
Så jeg skrev en fin lille mail til dem. Og fik hurtigt et fint lille svar tilbage. De har lavet en aftale med Beautyakademiet som de eksklusive forhandlere af Lily Lolo i Danmark. Det var jo helt fint..Tænkte jeg. Indtil jeg opdagede at Beautyakademiet desværre tager op imod 3 gange så meget som originalprisen på Lily Lolo's egen hjemmeside. ØV !

Meeeen det skal jo ikke forhindre en snu ræv i at få det til original prisen. Sådan kan man jo være heldig med online auktioner.

Glæder mig meget til at modtage pakken !

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails