torsdag, juli 08, 2010

Right here. Right now.



jewelera på etsy

Inspiration til DIY ? eller generelt bare fascinerende ?

Synes virkelig de her øreringe ser magiske ud. Ved ikke om jeg ville kunne finde ud af at bære dem. Og nok af den grund er jeg for fesen til at kaste $ 60 afsted på dem. Men hvordan i alverden sku man selv skaffe de der silke sommerfugle ?
Smukt ser det nu ud !

Jeg kan i øvrigt ikke vælge skrifttype i dag. Så nu får i denne her alm. en..Gider nemlig ikke til at rode rundt i html'en.


I DAG
står den på små hygge. Måske være rigtig vild (?) og købe mere maling til de der hylder. Har nemlig en lidt sjov en i tankerne...åh gud det er også bare agurketid i mit hjem.
Måske kigge på lidt DIY projekter.
Overveje at napse den store kommode i mine forældres kælder så jeg kan få mit tøj et eller andet sted hen. Og så male den en fed fed farve.. Tror måske jeg skal skære ned på det der maler pjat.
Og ellers har jeg en lækker grill aften planlagt med en dejlig veninde og en gammel ven. Dét glæder jeg mig kanont til !


1 kommentarer:

FASHION & CIRCUS sagde ...

WOW, they look beautiful.

Lovely lovely!

XXX

Related Posts with Thumbnails