søndag, juni 06, 2010

intet net men shop shop shopping !

Ih hvor ville jeg ønske jeg snart fik noget net så jeg ku skrive ordentlige indlæg.
Eller bare flashe hvad jeg endelig har købt !

Var til Samsøe Samsøe lagerudsalg ude på Docken i går. Slæbte både Michael og Jones med (hhv. kæreste og ven), da de begge var tøj-cravende. Michael fik nogle rigtig fede ting med af shorts og t-shirts. Jeg slap med et par kjoler, en top og et par bukser. Men det må der komme billeder af senere (øv!).
I dag var jeg så forbi Fisketorvet, hvor jeg fik købt lidt småting + shorts (første køb fra Only ever - men gider altså ikke betale 1000 kr for et par lækre shorts) + lækre leggins i beige fra Pieces.
Det jeg savner nu er bare et par mørkeblå Converse & en pink badekåbe (Asos har faktisk nogle riiiigtig fine nogen !) og en hårklipning...synes de der 450 kr sidst var ret meget ud af vinduet.

Anyways. Nu vil jeg pakke lidt ting og få styr på killingen. I morgen står den på Norge i 2 uger !


P.S. Nordjylland var smuuuukt !


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails