fredag, april 02, 2010

Obsessions with superheroes


Åh og han er endnu sødere end han ser ud ;)

Ej - der er et dybere formål med, at jeg viser et par gamle (og ærlig talt ikke alt for kønne) billeder af den kære drengerøv jeg deler mit liv med. Nemlig. Kasketten. Han købte den for et års tid siden i USA, en vaske ægte Marvel kasket. Og jeg har været evigt misundelig lige siden.
Men det er sådan med denne kasket, at den har bragt inspiration.

Vi fik forleden dag foræret en hyggelig lænestol, som vidst nok oprindeligt kommer fra en bar i Århus. Den er skøn at sidde i, og med god vilje kan man endda sidde to og råhygge. Men det er det grimmeste man kan forestille sig. Derfor har jeg bestemt mig for at ombetrække den. Og da det nu engang er drengerøvens stol - så skal en da betrækkes med superhelte !

Så nu er jeg på jagt efter superhelte stof. Tænker lidt at købe billigt sengetøj og klippe op.
Jeg er allerede ret spændt og surfer rundt på eBay.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails