mandag, marts 01, 2010

Geologi - plakater

Har luftet det en tand på bloggen før, at jeg studerer geologi på Københavns Universitet.
Jeg ved, at der er enormt mange der ikke har en anelse om, hvad geologi egentlig er.
Derfor har vi et formidlings projekt igang pt på instituttet.
Og jeg har i den forbindelse lavet to plakater.

OBS! Der er Åbent Hus på geologi på Københavns Universitet den 10. marts på HCØ (Nørre Allé)
se mere her

Til folkeskoler:

Photobucket



Til gymnasier:

Photobucket


Det er kun foreløbige plakater. Flasher den færdige..når den er færdig..
Min kære veninde hjælper mig med skitser rundt om Jorden, de er kun kladde dem som er der nu.
Dino'en har jeg fundet her: http://fav.me/d22ncod

Jeg arbejder også på en minifolder som jeg også lægger op. Men den skal dog modificeres en del før jeg tør vise den frem.

Plakaterne er i øvrigt lavet i Adobe Photoshop CS4.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails