lørdag, februar 06, 2010

SnipSnapSnup og der røg den lørdag

Ah. En praktisk dag i dag.
Passede en lille møgunge, der vist nok er min niece...og vist nok har opført sig ret pænt i går aftens inkl. overnatning. Mine forældre kom så ved frokost i dag for at hente hende..en tand uanmeldt. Så har stormet rundt for at rydde op i hytten. Så NØJ hvor lejligheden skinner nu :D det er skønt !
Oveni det har jeg skrevet til mit kollegie-boligselskab, da jeg har fået en ekstra regning ind af døren for el og varme forbrug.
Og så har jeg ringet til apple da jeg synes at min elskede computer er lidt sølle når kanten insisterer på at krakkelere af.
Nu mangler jeg bare at skrive en fristil om hvad og hvorfor videnskabsteori undervises på universitet.
Men lige et afsnit Vampire Diaries først ;)

God Lørdag til alle !

p.s. det her er lidt billeder fra blokaden i mandag og tirsdags.
Et af slagråbene var også: Red vores studie, så redder vi verden

p.p.s. Har ligget syg de sidste par dage, derfor har bloggen været lidt tom. Det beklager jeg.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails