lørdag, februar 20, 2010

Feathers do my hair, will you please ?




Har i aften siddet og luret lidt rundt på ETSY. && har fundet en masse forskellige fjerhårpynt, jeg mægtig godt kunne tænke mig at forsøge mig med selv (DIY).
Er helt TOSSET med fjer pt !
Den nederste virker nok lidt bekendt.
Især fordi den har jeg været igang med - eller noget i samme stil i det mindste:


Men de blå ting, ser helt fantastiske ud. Dét må jeg få prøvet.

Har i øvrigt købt vintage slør og en fantastisk strudsefjer for lidt tid siden. Dét må snart komme til brug. Ku virkelig godt bruge lidt mere hårpynt.

Øvede mig sildebensfletningen i går. Av for mine arme. Men flot var det. Desværre er etagehår vist ikke heeelt optimalt til den frisure ?

p.s.

Det er sjældent der kommer noget privatliv indover her. Måske fordi jeg aldrig helt ved hvem der læser med. Men også fordi det her er et frirum for en masse blandede tanker jeg ikke ellers kan komme så meget ud med. Men har det rigtig godt.
Har en fantalastisk dejlig kæreste, som kunne sende mig helt op til stjernerne af lykke. Ham tror jeg, jeg vil gifte mig med.. Måske finde et gult parcelhus med højt til himlen..en audi...nårg ja..og 4 børn.
Studiet er svært. Rigtig svært denne her gang. Men i stedet bruger jeg mit overskud på en masse madlavning og hygge og begyndt så småt at træne.
Det her ku blive rigtig.rigtig. sejt !
ih jeg er glad.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails