lørdag, januar 16, 2010

P3 Guld

Nu har jeg aldrig været kæmpe fan af Medina..
men hold da kæft, hvor var den optræden ringe !
Var fuldstændig chokeret over, hvor dårligt det lød. Er egentlig stadig chokeret. Der var ingen fornøjelse i hendes forsøg på at gøre sangen inspirerende og anderledes ved at udskifte det hviskende sensuelle med skinger, skævt, hæs skrig.

Til gengæld synes jeg, at både Alphabeat og Nephew som altid giver en fed Live optræden. Det er både visuelt og lydmæssigt dejligt + de kontakter med deres publikum og gør oplevelsen speciel ved ikke bare at opføre den normal. Live optræden skal gerne overgå, at man sidder hjemme i sin stue og hører en cd.
&& hvor var Rumours Said Fire hyggelige og fine.
Dem vil jeg kigge lidt mere på + Ginger Ninja.

Ah kan nu godt lide P3.

I får lige Nephews med her, med indslag fra færøske Eivør Pállsdóttir

5 kommentarer:

Trine & Tanja sagde ...

Ja hold da op hvor var Medina ringe!! Men synes tilgengæld at Alphabeat var vildt gode live! Fin blog du har (-;

- tanna

www.tannascloset.blogspot.com

Lea sagde ...

Nej! Jeg gik bare ikke glip af Medina!!!
Jeg missede lige den første halve time af showet.. damn.. Og kan ikke sangen på nettet. Dobbelt damn!

Sundancekid sagde ...

# Lea, No worry ! :D Du kan se det showet inde på dr.dk/p3 og så gå ned og tryk på den der store boks der står p3 guld showet.
Tror endda du kan finde det præcise klip med breum og medina, men ellers var det i starten af showet. Dog ingen fornøjelse !

# Tanja. Ja alphabeat var rigtig gode, det synes jeg altid de er live. De laver altid noget specielt ud af numrene og gør oplevelsen lidt ekstra fed ! Tak :D

- Sara

Lea sagde ...

Hvor er jeg oprigtigt lykkelig nu :D

Tanja sagde ...

Og selvfølgelig vandt The Rumour Said Fire deres kategori! Så nu venter vi bare på et album og at de bliver booket til roskilde. <3

- Kasper

http://kaspertanja.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails