lørdag, januar 30, 2010

Nu med ynkelige host og hysteriske hamster-der-bliver-klemt-nys. Åh hvor jeg dog har savnet weekend !
Jeg er endelig færdig med mine eksaminer. Og undervisningen begynder igen om sådan ca. 48 timers tid. Er jeg ynkelig for faktisk at glæde mig til at en ren hypotetisk forhindring af at komme ind på instituttet til undervisning. Og nej jeg snakker ikke om sne. Jeg snakker oprør. Fra klokken 7 om morgen. Men tror nu faktisk det bliver meget godt.
I går var der bar.
Jeg kan nu egentlig meget godt li fredagsbar.. Men er med i baren. som barmedlem. && i går var det ingen fornøjelse. Det var kaos og uoverenstemmelser og dårlig musik. Sidste bar fandt jeg kamera i to dele.. De er nu limet sammen.. Men jeg kan ikke bruge alle funktionerne mere.
Til gengæld forsøgte nogen at drukne min iPhone i går. Suk. Fandt den anyways på den hylde jeg havde efterladt den. Svømmende rundt i gud-må-vide-hvad. Så nu spørger den mig konstant om jeg vil sætte flytilstand på ?
Det gjorde lige aften en tand mere træls. Hvorfor er humøret egentlig smånedern når det burde være godt ?
Omkring midnat tog jeg min flugt med godt selskab til stationen. Og heldet var med mig da et Farum tog godt kunne kæmpe sig igennem snestormen. Emdrupstation var som gemt væk i snedriver, da jeg nåede der til. Fornemmede næsten jeg traskede baglæns som jeg prøver at skubbe cyklen mod hjem.
Og hjem var godt.
I hjem ventede en sød kæreste der lavede the og gav kram og kys.
Og en god ven der gav hals terapi.
Hvorfor er det, at min krop insisterer på at modarbejde mig når jeg endelig får fri?Selvfølgelig er det et slags kompromis med, at jeg så ikke bliver syg mens jeg har undervisning. Men jeg har ikke tiden til at være syg nu ! Så slim og snot - NU det slut ! Her stopper legen. Giv mig helbred tilbage, tak.
Nu vil jeg nyde min fridag med Hannibal Marathon. God mad. og overveje om jeg vil fortsætte i den dumme bar.
Tror jeg starter med Red Dragon. Den har jeg virkelig lyst til at se.

P.S.
Undskyld men hold da kæft hvor er Domistique + Jorden er giftig + Skub til taget etc virkelig virkelig dårlig musik !!!

P.P.S.
Til en kær læser. Jeg kom i morges i tanke om sidste vinter, hvor jeg også på en tur hjem fra bar, også ved østerport st, kom med kærlighedserklæring til dig. Det varmede. Jeg mener det stadig.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails