søndag, december 27, 2009

Vejen tilbage til Hovedstaden


Nu er opholdet i det sønderjyske ved at slutte af og i morgen vender kæresten og jeg snuden mod hovedstaden igen.
Tror også godt jeg kan undvære ris a la mande i et år nu. Er også skræmmende sikker på jeg burde kunne trille helt til København.
Min iPhone ser i øvrigt ud sådan her pt:

Plus minus et par småting, men jeg eeeelsker det. Synes det er super svedigt - på den fede måde :D
Det eneste udsalg jeg rigtig agter at gå op i er Cheap Mondays. Var på juleindkøb helt op til juleaftensdag og må chokeret konkludere at Acne, Tiger og Lindenberg er mærker som pt ikke sælger kanon godt. Butikkerne var tomme. For mennesker. Med penge følger selvfølgelig kvalitet. Men med finanskrise følger prioteringer og det er i sådanne situationer jeg tyer til Cheap Monday & Selected Femme.
De tilbyder begge lækker kvalitet i lige min stil (ja meget forskellige de to), til ingen penge ved udsalg.

Jeg flasher mine julegaver når jeg tilbage på kollegiet i morgen engang.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails