søndag, december 20, 2009

Bailey Creme tea er totalt meget det nye Chai

Hold da op, hvor er det dejligt at være ved at være rask igen .
Lykkedes mig kun at gå glip af en skole dag + hjælpe Michael med at skrive SSO om Cubakrisen mens syg. Men nu er jeg nogenlunde frisk & Frejdig. Klar til en skøn dag med lille juleaften med de mennesker jeg holder enormt meget af.

Jeg har været lidt kreativ. Men det er en overraskelse, så viser det først senere :)

Når man er syg har jeg ellers fundet den bedste kur. Bailey Creme the og hjemmebagte vaniljekranse (OBS! Den bedste opskrift på vanilje kranse findes i Fr. Jensens kogebog i øvrigt). Nårgh jo.. Plus en kæreste der render rundt og sørger for man selvfølgelig har det hele.
&& Så fandt jeg også ud af det fantastiske i at bo på kollegie når der er sne udenfor. Kæmpe sneboldskamp er enorm underholdning.

Livet er dejligt. Nu vil jeg hoppe i en fin kjole og se at komme ind i byen ! :)

p.s.
Husk at alt har åbent i dag - og endda længe

(Jeg ska have købt: gele skærmrens til min IT nørd af en onkel, lakrids fugde fra Illum af sukkergrisen af min anden onkel, begge mine søstre får den famøse Bailey Creme the jeg tilbeder pt (som i øvrigt kan købe i Perks ved Købmagergade til 30 kr for 100g), ravklump med insekt i til min niece (JA ! Jeg er stadig geolog) - og så mangler jeg kun hende den mindste..hvad fanden giver man en 3-årig der har alt ? overvejer et bur...)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails