mandag, november 30, 2009

De seneste DIY projekter


1.
Jeg har klippet 10 cm af mine Samsøe-Samsøe kjole, for kunne simpelt hen ikke få længden til at fungere for mig. Her er resultatet. Er såå tilfreds (lange til højre og korte til venstre).













2.
Så har jeg endelig fået lavet mine halskæder færdige og er meget tilfreds. Synes de begge er blevet rigtig seje. Mario har jeg lavet lang, men rensdyret er kort og helt perfekt til årstiden.



3.
og til sidst strømpebukserne. Havde jo bestilt en frygtlig masse rhinsten....3600 (suk) så har fundet alle de blå og sølv frem og strøget på. + syet perler og pailletter på. Rhinstene virker til hurtigt at falde af, dem ska man nok være lidt mere stædig med når man smelter dem på og pailletterne er lidt irriterende - men flot ser det nu ud alligevel !


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails