torsdag, oktober 29, 2009

Sidste eksamen i morgen !

Jeg har min sidste eksamen i morgen i Geofysik og så er der FERIE !
Og ugen efter tager vi til Spanien ! Skal med studiet til Malaga og kigge på gamle, udslukte vulkaner og i gips grotter. Hold op jeg glæder mig!!! Vejrudsigten siger 20-27 grader om dagen. Suk. Så kan jeg da lige nå at få min shortsdragt på endnu en gang.
Jeg har bestilt en masse rhinesten og pailletter fra Ebay i går, så jeg kan komme igang med at pynte strømpebukser ! Fik en pakke med blandede rhinsten lige til at stryge på til 15,50 pund for 3600 sten ! wow man ka lave meget med det...
Ellers har jeg fundet en ny ting på Etsy jeg også selv gad prøve - især fordi sælger tager for mange penge for det, af hvad jeg gider give:

Flettede skindstrimler med krystaller foldet ind i.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails