søndag, oktober 04, 2009

BOOMSHAKALAKA

SUK !
når nu jeg endelig har overskuddet til et få blogget lidt på min kære blog så forsvinder usb dippedutten som afgører om jeg kan overføre billeder eller ej :P
og her har jeg ellers fået lavet nogle fantastiske ninja videoer til festen i fredags.

I denne her uge har jeg været på felttur. Det var jeg sådan set også sidste uge. Her sprængte vi med dynamit i Skælskør for at finde ud af hvad der gemmer sig under jorden (noget med seismiske bølger ;) ). I onsdags rendte vi bare lidt rundt i Vestskoven ved Ballerup og tjekkede lidt ting med grundvandet.

I fredags var der geofest med bedste manér. Dog har jeg humpet rundt lige siden fordi en tøsepige fik plaseret sin stilethæl oven på min kære fod (som i øvrigt var iført mine elskede topshop støvler). En minimal hæl på 4 cm & en læderstøvle. Hvordan kan det gøre så ondt ?!
og give et nærmest sort mærke på min fod. grrr.
I øvrigt er nyeste trend at man ikke forlader en fest, før end man har fået besked på at man ka gøre det frivilligt eller vente til at vagten kommer og smider en ud - Yessir. Hvad sker er for at solen ikke er stået op endnu kl 6 om morgen ?!

Jeg købte forleden denne her ulvehalskæde til Michael. Det var et ret svært valg...vidste bare det skulle være en ulv. Jeg har fundet den på etsy.com til nærmest ingen penge. Det var i øvrigt ret nemt og smertefrit :)

Fun moment: Sad og tjekkede den nye vampyr serie ud forleden (ja jeg har en svaghed måske); Vampire Diaries. Den virker til tider frygtelig klichée og er blevet kritiseret meget for at være Twilight rip-off. Manuskriptforfatterne har fattet kritikken. Så i seneste afsnit (4) sidder en af vampyrerne og læser af sin 'kærestes' bog på natbordet - Twilight !. Han mener i øvrigt de har ramt helt ved siden af. Selvironi. Fedt. Den er i øvrigt fin nok. Det måske pga. de lækre hovedpersoner ? I'm a sucker for hotness.
The Hills havde premiere, og på trods af at jeg ikke har fulgt med i bloggerland de seneste dage tvivler jeg ikke et sekund om at det er blevet overblogget. Og at andre har nået at tænke samme tanke: You're messing with the wrong girl dude - the wroooong girl . It's OOOON !!
ohmygodness. sørglighed til det yderste.

Jeg måtte ty til at købe éen ting og jeg ska prøve at lade det være det eneste jeg køber hele måneder - hva andet der dumper løn ind i midten af måneden, hvilket jeg håber - men fandt den mest fantastiske skovmandsskjorte i Levi's.
Den er lang og lyserødt ternet i dejlig varm bomuld.
Jeg flasher den lige så snart jeg finder den dumme usb timtam.

Er det kun mig der tænker at vi i Danmark kun har to årstider. Forår og vinter. Sommer når det aldrig at blive. vinter er måske også lidt overvurderet for sne er der sjældent.
Er det bare mig eller var det perfekt dengang man var lille ?
Jeg har hentet mine UGG støvler op fra kælderen samt den Modström jakke jeg fik købt til ingen penge på Designer Forum i foråret. Nu burde jeg ku holde varme en tand.
Men geologien kalder.
Så det var alt fra nu og til jeg kan vise jer lidt billeder.



P.S.
23 faste læsere ?! Jeg er enormt beæret og glad. Håber I kan bære over med mine pt få indlæg.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails