tirsdag, september 22, 2009

NZ

Så er ansøgningen om at komme til New Zealand og studere snart på plads.
Jeg tager afsted (forhåbentlig) i 2011 og skal forsætte mit geologi studie og lave mit bachelor projekt dernede. Alt imens vil jeg læse lidt om klima og tage rundt og kigge på vulkaner.








I dag var jeg ellers til STENO (geologisk forening) middag. Der var auktion over den tidligere museums direktør for Geologisk Museum Erik Shou. Han døde på Grønland sidste år i en gletcher ulykke. Steno havde været så heldige at være tildelt hans gamle bøger.
Jeg fik napset mig et skønt kæmpe verdenskort med alle jordens vulkaner mærket og nævnt med sidste udbrud. Lidt flere magma bøger og lidt om krystaller.
Og ja - jeg mangler stadig at flashe mine skønne nye støvler, som jeg næsten sover med dagligt !

men min tid er altså meget optaget af geologi og denne her ansøgning lige pt at jeg ikke kan overskue andet. Lucky thing is - afleveringen skal være afleveret den 1. oktober, så så lang tid kan det ikke vare.

Var nogen af jer til Christopher Kane lanceringen i Topshop i dag ?

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails