mandag, august 03, 2009

Oversize is the New Black

Hosten den raser og jeg er virkelig ved at være træt af den :(
Formiddagen forløb med et smut forbi City 2. Ikke at det var min jomfru gang, men måtte erkende at det center - på trods af udvalget - er temmelig trist. Intet kunne friste. Ikke en butik kunne friste.
Så turen gik tilbage mod byen, hvor jeg jagtede byen i gennem efter Dr. Denim shorts. SUK. Ingen steder at finde :( så de må købes fra Smartgirl (270 kr).
Til gengæld har jeg lige fået købt disse chinos i stedet (også Dr. Denim, 600 kr) !
Men godt nyt til Københavnerne !

På Købmagergade støtte jeg på en ny butik (uopdaget?) som hedder, retmighvisjegtagerfejl, Monki. Butikken er også nævnt her: WhyNot.
Tøjet er sjovt og hipt, lidt i stil med Urban Outfitters og til dejlige billige penge !. Indretningen er sej derinde i fantastiske neonfarver over det hele. De har også nogle sjove og skægge pyntepuder jeg ville elsker at tage et læs med hjem af. Jeg snuppede en T-shirt (80 kr) og en hårpynt (40 kr) med derfra.

Alt i Flying A fristede, desværre kunne min pengepung ikk
e lege med - Kender I det ? Men suk..
Men den gennemgående tendens jeg synes at se i blandt tøjet for den kommende sæson er Oversize oversize oversize. Fine læderhandsker var også at finde i mange butikker - og dén hopper jeg gerne i med begge ben.
Faldt lige over denne fine kop fra Esprit til kun 69 kroner. Mums. Sådan nogle skal da hjem i mit skab ved lejlighed !

I morgen drager jeg mod det mørke Jylland, men skal prøve at holde opdateringen igang :)

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails