lørdag, juli 18, 2009

The One with Packages

J u b i i, i dag lå der to pakker i postkassen. Den nævnte ASOS hverdags kjole fra to blogge tidligere, ankom allerede i dag. Jeg er lidt i tvivl om hvad jeg synes om den. Men den har en yndig kinakrave som jeg er lidt forelsket i.

Den anden pakke havde jeg bestilt på opfordring fra andre bloggere. Tippet lød på at tage et besøg forbi Korres og anmode om vareprøver. Dem lå der en ordentlig stak af i dag og weee jeg glæder mig til at prøve.
Her var blandet sjov af ansigtmasker, cremer, shower shampoo - skønt !

Det sidste billeder er mit tøj fra i dag. Jeg har mine elskede Killah Jeans på. De er så dejligt bløde og snart slidt helt op igen :/ Skal til Malmø på mandag (YES) og der skal kigge efter nye Jeans (præcis samme model dog, for 3. gang). Derudover har jeg min dejlige Style Butler bluse på som jeg fik gaflet mig ved Designer Forum. Og til sidst kan mine Ed Hardy sneaks spottes i bunden.
God weekend bloggerdudes - jeg vil smutte i biffen og se den nye Harry Potter !

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails