mandag, juli 27, 2009

The One with Mascara Triumf

Ardens mascara består af to børster. Den ene lille, smal og den anden tyk og stor.
Den lille har til formål at få alle vipper inkluderet og lange, og den store at gøre dem fyldige og flotte.

Første billede: Mine naturlige vipper (sorte, men korte)
Andet billede: Den korte børste der inkluderer alle vipper
Tredje billede: Den store børste er brugt og dette er resultatet

Den drysser ikke, klattede kun sparsomt så jeg er godt tilfreds. Den er middelmådig at fjerne, måtte gnubbe en smule. Men vipperne var stadig fine her til aften.

Jeg vil dog også gerne lige flashe, hvad der sker med mine vipper når jeg bruger Longcilextender (jeg bruger Longcils Bronza). Det er en måsse små fibrer som forlænger ens vipper ved at klistre sig fast for enden. 'Smøres' på som en alm. mascara. Det er irriterende når man har linser og de drysser. Men se lige mine vipper på det her billede (P.S. Gammelt billede):

Arden mascara har jeg købt på Trendsales til 85 kr.
Longcilsextender har jeg købt på hotbeautystuff.dk for lang tid siden, men mener jeg gav omkring 100 kroner.

0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails