torsdag, juli 30, 2009

Nyt Layout


..har fundet sin vej ind på min blog.
Jeg håber I kan lide det (&& det giver mening).
Det er lidt anderledes, men det kan jeg jo så godt lide.


I dag har stået på stor oprydning. Nu er her så flot, jeg næsten kunne finde på at tage billeder af det hele, bare for at dokumentere, hvordan her kan se ud. Skøre Sara.

I løbet af weekenden bliver det begrænset med indlæg fra min side af, da jeg har den store ære at skulle i sommerhus med to skønne veninder. Satser på at vejret kommer på bedre tanker. Regn er hyggeligt, men ville egentlig gerne have lidt sol.

&& Der er optaget 31 nye geologer i år - det skal nok blive spændende. Er rusvejleder..derfor går jeg lidt op i tallene, og satser på de matcher hyttestørrelsen :D


0 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails